diumenge, 28 de febrer del 2016

PLAYBACK 2015

Hola amics,
De nou arribem a les dates en les quals es publica la revista municipal “El Carbassó”. Com sempre hi volem contribuir. Tot seguit us expliquem el que ha fet i el que ha previst la nostra Associació. Aquest any hem tingut el canvi de Junta Directiva . El dia 23 de juny d’enguany es va constituir. Les persones que la formen són:
Presidenta:         Yolanda Martínez Tejedor
Vicepresidenta:   Maria Coll Adroher
Caixera:              Elvira Gispert Noguera
Secretari:            Josep Oliveras Tubert
Vocal 1:              Josep Planas Quer
Vocal 2:              Joan Planas Badruna
Vocal 3:              Jaume Bofill Badruna
Vocal 4:              M. del Carmen Rodríguez Rodríguez
Vocal 5:              M. Belén Baeza Juan

  Us volem fer cinc cèntims de La Marató 2014. Es va  dedicar a les malalties del cor. A Catalunya, una de cada quatre persones mor a causa d’una patologia coronaria. Poden afectar a tothom, tant homes com dones,i a qualsevol edat, des de nadons fins a gent gran. Les malalties del cor són la primera causa d’ingrés hospitalari i fan perdre molta qualitat de vida a les persones que en són víctimes. Gran tasca la que va fer i segueix fent TV3 a través de tots els seus col·laboradors d’arreu de Catalunya.
 A l’Armentera vàrem contribuir,  amb el suport de tots els nostres artistes i voluntaris, amb dues sessions de Playback a la Sala Nova, com és tradicional cada any en aquestes diades. Es va fer una aportació de 2100 € a La Marató de TV3. També el dia 8 de febrer de 2015  es va celebrar un Remember de Playbacks d’anys anteriors per recollir fons per adquirir instruments, roba i accessoris per a futures actuacions.
 Aquest any, un cop més, estarem al peu del canó actuant desinteressadament per aconseguir la màxima recaptació. Un nou repte, amb l’objectiu d’impulsar nous avenços per tractar adequadament malalties metabòliques com  la Diabetis i l’Obesitat, massa comunes en la nostra societat actual.

Us presentem a continuació una sèrie de fotografies del Playback 2014 i del Remember 2015, on veureu el magnífic treball realitzat per tota la gent que hi va col·laborar: artistes, tècnics, presentadora, voluntaris, etc., no voldria deixar-me a ningú. Gràcies a tots i  a totes per la vostra excel·lent feina i us diem; fins sempre!.

Agraïm a l’Ajuntament de l’Armentera la seva col·laboració per facilitar-nos la Sala Nova i tots els aparells de música i so per les funcions realitzades, i per les que queden per fer.

Esperem la màxima assistència a totes les representacions i que el vostre ajut altruista, serveixi per augmentar la investigació i per millorar el dia a dia de totes les persones que pateixen aquestes malalties.

De tot cor, molt bones festes i un feliç 2016.

Visca el Playback !



LA JUNTA DE L’ASSOCIACIÓ AMICS DEL PLAYBACK DE L’ARMENTERA   


dissabte, 12 de desembre del 2015


LA MARATÓ 2015 - La Diabetis i l'Obesitat

La 24a edición de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio ha aconseguit, després de 15 hores d’emissió en directe, la recaptació de 7.015.367 € gràcies a la mobilització social que s’ha desplegat als carrers de Catalunya i a desenes de milers de donatius al 905 11 50 50.

Pel que fa la divulgació científica, La Marató ha fet entenedors als espectadors conceptes mèdics relacionats amb la diabetis i l’obesitat gràcies a explicacions molt gràfiques i visuals al plató i a les entrevistes amb metges experts. Les malalties tratados en aquesta edició canvien de manera irrefutable les rutines diàries de les persones que les pateixen i, per oferir una visió global d’això i per posar cara a les xifres, s’ha entrevistat una trentena de testimonis que han explicat què suposa conviure amb una d’aquestes malalties metabòliques.


La xifra es reflectia al marcador quan, a les 01:10, Ana Boadas i Toni Cruanyes acomiadaven el programa des del plató 1 de Televisió de Catalunya. Aquesta, però, és provisional, ja que s’incrementarà amb les donacions que es rebin fins al tancament definitiu de l’edició, el 31 de març del 2016. 



LES DADES
Data d'emissió: 12 de desembre del 2015
Durada: 15,25 hores
Presentadors: Anna Boades i Toni Cruanyes
Línies telefòniques: 1.000


Fons recaptats: 7.015.367 € €






PLAYBACK 2015

Hola amics,

Tot seguit us expliquem el que ha fet i el que ha previst la nostra Associació. Aquest any hem tingut el canvi de Junta Directiva . El dia 23 de juny del 2015 es va constituir. Les persones que la formen són:
Presidenta:         Yolanda Martínez Tejedor
Vicepresidenta:   Maria Coll Adroher
Caixera:              Elvira Gispert Noguera
Secretari:            Josep Oliveras Tubert
Vocal 1:              Josep Planas Quer
Vocal 2:              Joan Planas Badruna
Vocal 3:              Jaume Bofill Badruna
Vocal 4:              M. del Carmen Rodríguez Rodríguez
Vocal 5:              M. Belén Baeza Juan

Aquest any, un cop més, estem al peu del canó actuant desinteressadament per aconseguir la màxima recaptació. Un nou repte, amb l’objectiu d’impulsar la 24a edició de La Marató de TV3 que es dedicarà a la diabetis i l'obesitat, les malalties metabòliques més freqüents a Catalunya, segons ha decidit el Patronat de la Fundació a proposta de la Comissió Assessora Científica.

Segons els experts, la diabetis, una malaltia que provoca la presència de nivells elevats de sucre a la sang, afecta aproximadament el 14% de la població de Catalunya, la meitat de la qual ho desconeix.

L’obesitat és un problema cada vegada més freqüent en la població mundial, que no s’explica només pels canvis d’estil de vida associats als països desenvolupats. Moltes de les seves potencials causes biològiques, ambientals i condicionants genètics es desconeixen encara.

Us presentem a continuació el vídeo del Playback 2015 on veureu el magnífic treball realitzat per tota la gent que hi a col·laborat: artistes, tècnics, presentadora, voluntaris, etc., no voldria deixar-me a ningú. Gràcies a tots i  a totes per la vostra excel·lent feina i us diem; fins sempre!.

Agraïm a l’Ajuntament de l’Armentera la seva col·laboració per facilitar-nos la Sala Nova i tots els aparells de música i so per les funcions realitzades, i per les que queden per fer.

De tot cor, molt bones festes i un feliç 2016.

Visca el Playback !



LA JUNTA DE L’ASSOCIACIÓ AMICS DEL PLAYBACK DE L’ARMENTERA   









ARTISTES I CANÇONS PLAYBACK 2015


ARTISTES I CANÇONS 
PLAYBACK 2015

Primera Part

MARIA DURAN - PRESENTADORA OFICIAL




3-19 DIAS Y 500 NOCHES - MARIA JIMENEZ


4-HALL NIGHT - ICONA POP


5-MEDITERRANEO - ANA BELEN Y SERRAT


6-MAÑANAS DE TERCIOPELO - DEMIS ROUSSOS


7-VOYAGE, VOYAGE - KATE RYAN


8-MI VERDAD - SHAKIRA Y MANÁ


9-SE NOS ROMPIO EL AMOR - ROCIO JURADO


10-COMO YO TE AMO - RAPHAEL I ROCIO JURADO


11-LLENÇAT - LAX'N'BUSTO

Segona Part


MARIA DURAN - PRESENTADORA


12-WANNABE - SPICI GIRLS


13-LA SARDINA - ELS PESCADORS DE L'ESCALA


14-SI TU ERES MI HOMBRE Y YO TU MUJER - ANGELA CARRASCO


15-PEPA CALZONES - MARI SANT PERE Y LA TRINCA


16-CAMINS - AMARAL


17-CARA DE GITANA - DANIEL MAGAL


18-FEEL LIKE A WOMAN - SHANIA TWAIN MAN


19-TODOS ME MIRAN - GLORIA TREVI


20-LA NOSTRA CANÇÓ - SEPTETO SANTIAGUERO & PORT BÓ


21-RECORDANT "LA MOÑOS" - RUDY VENTURA & ORQUESTA


22-TU TENS LA FORÇA - INNA

ARTISTES - SALUDANT

L'ARMENTERA AMB LA MARATÓ

LA SALA NOVA

LLUM I SO - PAU BAGUER I JOSEP OLIVERAS


*Per veure les vídeos, clic sobre el títol de cada cançó

*Per veure les fotos ampliades, clic sobre la mateixa foto. Gràcies




dissabte, 21 de març del 2015

LA MARATÓ 2013 - Malaties neurodegeneratives

Malalties neurodegeneratives

Durant més de 15 hores de programa en directe, La Marató 2013 va donar a conèixer les malalties neurodegeneratives combinant la divulgació amb la sensibilització i l’entreteniment.
Les entrevistes als metges experts i les moltes accions divulgatives al plató van donar pas als testimonis directes de persones afectades, que van oferir la cara més humana i propera de les malalties tractades. Una gran dosi de música i espectacle va acabar de completar aquest programa especial que, un any més, va aconseguir despertar una potent mobilització arreu del país.
Fruit de les nombroses fórmules de participació ciutadana, es van recaptar 11,8M€, que permetran continuar investigar per trobar noves teràpies que aturin les malalties neurodegeneratives, idear mecanismes de resposta individualitzada a les necessitats de cada malalt i de cada família, així com trobar estratègies preventives.

LES DADES
Data d'emissió: 15 de desembre del 2013
Durada: 15,25 hores
Presentadors: Núria Solé i Roger de Gràcia
Línies telefòniques: 1.001

Fons recaptats: 11.848.986 €