diumenge, 18 de desembre del 2016

LA MARATÓ 2016 - ICTUS I LESIONS MEDUL·LARS I CEREBRALS TRAUMÀTIQUES



LA MARATÓ 2016 - ICTUS I LESIONS MEDUL·LARS I CEREBRALS TRAUMÀTIQUES


La 25a edició de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, dedicada a l' ictus i a les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques, ha tancat a la 01.30 hores de la matinada amb una recaptació de 8.490.607 euros. Tanmateix, es podran continuar fent donacions fins a finals de març.

El programa ha començat a les 08.00 a Catalunya Ràdio, conduït per Ricard Ustrell. Ramon Pellicer i Helena Garcia Melero li han pres el relleu televisiu a les 10.00 hores i fins a la matinada. 

La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio ha fet 25 anys amb unes xifres de participació i recaptació que la confirmen com la gran festa de la solidaritat, la sensibilització social i l'impuls a la recerca biomèdica a Catalunya. Aquest marcador provisional se suma als 24 anteriors de La Marató i ja supera els 160 milions d'euros recaptats, que han permès finançar 757 projectes de recerca biomèdica.



LES DADES
Data d'emissió: 18 de desembre del 2016
Durada: 15 hores
Presentadors: Ricard Ustrell, Helena Garcia Melero i Ramon Pellicer

Voluntariat: 2400 persones
Fons recaptats: 8.490.607






PLAYBACK 2016

PLAYBACK 2016

 Hola amics, un any més pels volts de Nadal, ens preparem per oferir-vos el tradicional i magnífic Playback a favor de La Marató de TV3. Aquesta nova edició tractarà sobre  l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques, malaltia que afecta cada any prop de 17 milions de persones i causa la mort de 6 milions. Farem tots els esforços perquè sigui com sempre un èxit i puguem recaptar una bona “picossada”. Enguany és especial per nosaltres perquè hem arribat a la 10a edició. És un orgull per a tots/es els/les que hi han col·laborat i pels que  hi seguim aguantant el tipus. A tots/es els/les  que han format part d’aquesta història tan important i pels que comencen de nou, moltíssimes gràcies.

9 anys de treball que ens han portat a poder fer una aportació de 21.781 €.

L’Armentera un micro-poble implicat en La Marató tornarà a mobilitzar-se per 10è any consecutiu.
La seva proposta segueix essent el Playback organitzat per “l’Associació Amics del Playback” i protagonitzat per armenterencs/ques de diverses edats. La Yolanda, responsable de l’Associació, explica que els artistes assagen durant dos mesos perquè el resultat sigui un èxit. “Em sento molt orgullosa del que fem. Tots els membres de l’Associació tenen la seva feina però són capaços de treure el temps d’on no n’hi ha per sumar diners al marcador del programa”.

L’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona (Idibgi) de l’hospital Santa Caterina de Salt va obrir les portes a una vintena de visitants per donar a conèixer  la recerca que es finança amb la recaptació de La Marató de TV3. Hem estat convidats i la Yolanda Martínez i la Maria Coll varen fer-hi acte de presència per escoltar les explicacions pertinents dels avenços promoguts per un projecte que, des del 1992, ha recaptat 150 milions d’euros i impulsat 723 estudis sobre un ampli conjunt de malalties greus i cròniques.



Un agraïment a l’Ajuntament de l’Armentera per la seva col·laboració i per posar a la nostra disposició la Sala Nova i els equips de música i so per poder fer la nostra feina.

Tots els/les col·laboradors/es del Playback i especialment la seva Junta us desitgem un bon 2017.
BONES FESTES!!

AMICS DEL PLAYBACK DE L’ARMENTERA     




                          

ARTISTES I CANÇONS PLAYBACK 2016

ARTISTES I CANÇONS

PLAYBACK 2016



*Per veure les vídeos, clic sobre el títol de cada cançó

*Per veure les fotos ampliades, clic sobre la mateixa foto. Gràcies





diumenge, 28 de febrer del 2016

PLAYBACK 2015

Hola amics,
De nou arribem a les dates en les quals es publica la revista municipal “El Carbassó”. Com sempre hi volem contribuir. Tot seguit us expliquem el que ha fet i el que ha previst la nostra Associació. Aquest any hem tingut el canvi de Junta Directiva . El dia 23 de juny d’enguany es va constituir. Les persones que la formen són:
Presidenta:         Yolanda Martínez Tejedor
Vicepresidenta:   Maria Coll Adroher
Caixera:              Elvira Gispert Noguera
Secretari:            Josep Oliveras Tubert
Vocal 1:              Josep Planas Quer
Vocal 2:              Joan Planas Badruna
Vocal 3:              Jaume Bofill Badruna
Vocal 4:              M. del Carmen Rodríguez Rodríguez
Vocal 5:              M. Belén Baeza Juan

  Us volem fer cinc cèntims de La Marató 2014. Es va  dedicar a les malalties del cor. A Catalunya, una de cada quatre persones mor a causa d’una patologia coronaria. Poden afectar a tothom, tant homes com dones,i a qualsevol edat, des de nadons fins a gent gran. Les malalties del cor són la primera causa d’ingrés hospitalari i fan perdre molta qualitat de vida a les persones que en són víctimes. Gran tasca la que va fer i segueix fent TV3 a través de tots els seus col·laboradors d’arreu de Catalunya.
 A l’Armentera vàrem contribuir,  amb el suport de tots els nostres artistes i voluntaris, amb dues sessions de Playback a la Sala Nova, com és tradicional cada any en aquestes diades. Es va fer una aportació de 2100 € a La Marató de TV3. També el dia 8 de febrer de 2015  es va celebrar un Remember de Playbacks d’anys anteriors per recollir fons per adquirir instruments, roba i accessoris per a futures actuacions.
 Aquest any, un cop més, estarem al peu del canó actuant desinteressadament per aconseguir la màxima recaptació. Un nou repte, amb l’objectiu d’impulsar nous avenços per tractar adequadament malalties metabòliques com  la Diabetis i l’Obesitat, massa comunes en la nostra societat actual.

Us presentem a continuació una sèrie de fotografies del Playback 2014 i del Remember 2015, on veureu el magnífic treball realitzat per tota la gent que hi va col·laborar: artistes, tècnics, presentadora, voluntaris, etc., no voldria deixar-me a ningú. Gràcies a tots i  a totes per la vostra excel·lent feina i us diem; fins sempre!.

Agraïm a l’Ajuntament de l’Armentera la seva col·laboració per facilitar-nos la Sala Nova i tots els aparells de música i so per les funcions realitzades, i per les que queden per fer.

Esperem la màxima assistència a totes les representacions i que el vostre ajut altruista, serveixi per augmentar la investigació i per millorar el dia a dia de totes les persones que pateixen aquestes malalties.

De tot cor, molt bones festes i un feliç 2016.

Visca el Playback !



LA JUNTA DE L’ASSOCIACIÓ AMICS DEL PLAYBACK DE L’ARMENTERA