dilluns, 13 de febrer del 2023

 

PLAYBACK - REMEMBER  2023

 

ASSOCIACIÓ AMICS DEL PLAYBACK DE L’ARMENTERA





Amigues i Amics:
L'any 2019 vàrem fer l'última representació d'un Remmeber, com ja havíem fet en algunes ocasions. Ens encanta recopilar velles interpretacions de diversos Playbacks per poder passar una bona estona i per fer-vos gaudir d'aquest bonic espectacle. Personalment el qualifico de fantàstic!! Ha plogut molt i com que l’any passat es va anular, vàrem decidir tornar a actuar per tots vosaltres. Esperem que us ho passeu  i que  xaleu com ho fem nosaltres. Comptant amb aquesta magnífica colla d'artistes no ens en vàrem poder estar de tornar a fer-lo. Com ja vàreu poder veure el passat Playback, que contem en gent nova (grans i no tan grans) que s'han apuntat, i que estem encantats de poder ampliar el grup i poder fer el repertori més extens.

Es molt convenient que això no es perdi durant molts anys i va molt bé que si afegeixi gent jove que un altre dia seran els que faran funcionar aquests Playbacks i Remembers.

De part de la Junta Directiva, dono les gràcies a tots els artistes i personal que desinteressadament col·labora amb nosaltres i que gràcies a Ells podem tirar endavant tota aquesta tasca. Desitjo que ho passeu d'allò més bé i fins a la que ve!! Si no hi ha res de nou aquests desembre tornarem com sempre amb el nostre Playback a favor de La Marató de TV3, us hi esperem a totes/tots.

Una abraçada i fins.... sempre amics!!

 

 

Josep Oliveras





PLAYBACK - REMEMBER  2023

ARTISTES - CANÇONS I VÍDEO

1ª PART

PRESENTADORA - ELVIRA FÀBREGA










 LA MARATÓ 2022 

 PER LA SALUT CARDIOVASCULAR

El diumenge 18 de desembre La Marató va dedicar la 31a edició a les malalties cardiovasculars, la principal causa de mort als països desenvolupats i un dels problemes actuals de salut pública més rellevants.




La jornada va començar a Catalunya Ràdio amb El Suplement, presentat per Roger Escapa. A TV3 Helena Garcia Melero, Ariadna Oltra i Agnès Marquès. Al vespre, des de l'exterior cap a dins del plató, Quim Masferrer i Eloi Vila.

Les dades:
Data d'emissió: 18 de desmembré del 2022
Durada: Catalunya Ràdio 7 hores - TV3 15 hores
Voluntariat:
Fons recaptat: 8,034,807 €




dissabte, 31 de desembre del 2022

 

 

 PLAYBACK 2022


 ASSOCIACIÓ AMICS DEL PLAYBACK


 

Hola amics, 

 

 cada any per aquestes dates, ens acostem a la gran festa de la solidaritat a Catalunya. Aquesta serà la 31a edició de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio que es celebrarà el diumenge 18 de desembre i estarà dedicada a les malalties cardiovasculars. 

 

Pel que fa a la pandèmia de la COVID-19, ja veiem la llum al final del túnel. Tot i que cal seguir tenint molta cura tot seguint els consells dels nostres sanitaris, sembla que a la fi podem estar una mica més tranquils. 

 

Els Amics del Playback de l’Armentera volem tornar a ser al peu del canó contribuint a que La Marató d’aquest 2022 sigui un èxit i es puguin batre rècords de recaptació. És per aquest motiu que, de tot cor i amb la il·lusió que ens caracteritza, estem preparant un espectacle perquè us ho passeu d’allò més bé. 

 

El nostre Playback es celebrarà els dies 17 i 18 de desembre i esperem el vostre suport. Enguany sumem un total de 16 espectacles i quatre Remembers (més un cinquè que malauradament vam haver d’anul·lar). L’única edició que no es va poder celebrar va ser la del 2020 a causa de la pandèmia però en el seu lloc vam organitzar un sorteig solidari.

 

No ens volem deixar de donar les gràcies a l’Ajuntament de l’Armentera per deixar la Sala Nova així com tot el material necessari a la nostra disposició. També vull donar el seu merescut reconeixement als nostres grans artistes i a l’equip d’attrezzo ja que sense ells res seria possible.

 

En nom de la Junta de l’Associació Amics del Playback i de tots els participants, us desitgem unes bones festes i un feliç any nou 2023. Esperem que totes i tots veniu a gaudir amb nosaltres al Playback!

 

Josep Oliveras

 PLAYBACK 2022

ARTISTES - CANÇONS I VÍDEO

1ª PART


PRESENTADORA - ELVIRA FÀBREGA