diumenge, 18 de desembre del 2016

PLAYBACK 2016

PLAYBACK 2016

 Hola amics, un any més pels volts de Nadal, ens preparem per oferir-vos el tradicional i magnífic Playback a favor de La Marató de TV3. Aquesta nova edició tractarà sobre  l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques, malaltia que afecta cada any prop de 17 milions de persones i causa la mort de 6 milions. Farem tots els esforços perquè sigui com sempre un èxit i puguem recaptar una bona “picossada”. Enguany és especial per nosaltres perquè hem arribat a la 10a edició. És un orgull per a tots/es els/les que hi han col·laborat i pels que  hi seguim aguantant el tipus. A tots/es els/les  que han format part d’aquesta història tan important i pels que comencen de nou, moltíssimes gràcies.

9 anys de treball que ens han portat a poder fer una aportació de 21.781 €.

L’Armentera un micro-poble implicat en La Marató tornarà a mobilitzar-se per 10è any consecutiu.
La seva proposta segueix essent el Playback organitzat per “l’Associació Amics del Playback” i protagonitzat per armenterencs/ques de diverses edats. La Yolanda, responsable de l’Associació, explica que els artistes assagen durant dos mesos perquè el resultat sigui un èxit. “Em sento molt orgullosa del que fem. Tots els membres de l’Associació tenen la seva feina però són capaços de treure el temps d’on no n’hi ha per sumar diners al marcador del programa”.

L’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona (Idibgi) de l’hospital Santa Caterina de Salt va obrir les portes a una vintena de visitants per donar a conèixer  la recerca que es finança amb la recaptació de La Marató de TV3. Hem estat convidats i la Yolanda Martínez i la Maria Coll varen fer-hi acte de presència per escoltar les explicacions pertinents dels avenços promoguts per un projecte que, des del 1992, ha recaptat 150 milions d’euros i impulsat 723 estudis sobre un ampli conjunt de malalties greus i cròniques.



Un agraïment a l’Ajuntament de l’Armentera per la seva col·laboració i per posar a la nostra disposició la Sala Nova i els equips de música i so per poder fer la nostra feina.

Tots els/les col·laboradors/es del Playback i especialment la seva Junta us desitgem un bon 2017.
BONES FESTES!!

AMICS DEL PLAYBACK DE L’ARMENTERA     




                          

ARTISTES I CANÇONS PLAYBACK 2016

ARTISTES I CANÇONS

PLAYBACK 2016



*Per veure les vídeos, clic sobre el títol de cada cançó

*Per veure les fotos ampliades, clic sobre la mateixa foto. Gràcies





diumenge, 28 de febrer del 2016

PLAYBACK 2015

Hola amics,
De nou arribem a les dates en les quals es publica la revista municipal “El Carbassó”. Com sempre hi volem contribuir. Tot seguit us expliquem el que ha fet i el que ha previst la nostra Associació. Aquest any hem tingut el canvi de Junta Directiva . El dia 23 de juny d’enguany es va constituir. Les persones que la formen són:
Presidenta:         Yolanda Martínez Tejedor
Vicepresidenta:   Maria Coll Adroher
Caixera:              Elvira Gispert Noguera
Secretari:            Josep Oliveras Tubert
Vocal 1:              Josep Planas Quer
Vocal 2:              Joan Planas Badruna
Vocal 3:              Jaume Bofill Badruna
Vocal 4:              M. del Carmen Rodríguez Rodríguez
Vocal 5:              M. Belén Baeza Juan

  Us volem fer cinc cèntims de La Marató 2014. Es va  dedicar a les malalties del cor. A Catalunya, una de cada quatre persones mor a causa d’una patologia coronaria. Poden afectar a tothom, tant homes com dones,i a qualsevol edat, des de nadons fins a gent gran. Les malalties del cor són la primera causa d’ingrés hospitalari i fan perdre molta qualitat de vida a les persones que en són víctimes. Gran tasca la que va fer i segueix fent TV3 a través de tots els seus col·laboradors d’arreu de Catalunya.
 A l’Armentera vàrem contribuir,  amb el suport de tots els nostres artistes i voluntaris, amb dues sessions de Playback a la Sala Nova, com és tradicional cada any en aquestes diades. Es va fer una aportació de 2100 € a La Marató de TV3. També el dia 8 de febrer de 2015  es va celebrar un Remember de Playbacks d’anys anteriors per recollir fons per adquirir instruments, roba i accessoris per a futures actuacions.
 Aquest any, un cop més, estarem al peu del canó actuant desinteressadament per aconseguir la màxima recaptació. Un nou repte, amb l’objectiu d’impulsar nous avenços per tractar adequadament malalties metabòliques com  la Diabetis i l’Obesitat, massa comunes en la nostra societat actual.

Us presentem a continuació una sèrie de fotografies del Playback 2014 i del Remember 2015, on veureu el magnífic treball realitzat per tota la gent que hi va col·laborar: artistes, tècnics, presentadora, voluntaris, etc., no voldria deixar-me a ningú. Gràcies a tots i  a totes per la vostra excel·lent feina i us diem; fins sempre!.

Agraïm a l’Ajuntament de l’Armentera la seva col·laboració per facilitar-nos la Sala Nova i tots els aparells de música i so per les funcions realitzades, i per les que queden per fer.

Esperem la màxima assistència a totes les representacions i que el vostre ajut altruista, serveixi per augmentar la investigació i per millorar el dia a dia de totes les persones que pateixen aquestes malalties.

De tot cor, molt bones festes i un feliç 2016.

Visca el Playback !



LA JUNTA DE L’ASSOCIACIÓ AMICS DEL PLAYBACK DE L’ARMENTERA   


dissabte, 12 de desembre del 2015


LA MARATÓ 2015 - La Diabetis i l'Obesitat

La 24a edición de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio ha aconseguit, després de 15 hores d’emissió en directe, la recaptació de 7.015.367 € gràcies a la mobilització social que s’ha desplegat als carrers de Catalunya i a desenes de milers de donatius al 905 11 50 50.

Pel que fa la divulgació científica, La Marató ha fet entenedors als espectadors conceptes mèdics relacionats amb la diabetis i l’obesitat gràcies a explicacions molt gràfiques i visuals al plató i a les entrevistes amb metges experts. Les malalties tratados en aquesta edició canvien de manera irrefutable les rutines diàries de les persones que les pateixen i, per oferir una visió global d’això i per posar cara a les xifres, s’ha entrevistat una trentena de testimonis que han explicat què suposa conviure amb una d’aquestes malalties metabòliques.


La xifra es reflectia al marcador quan, a les 01:10, Ana Boadas i Toni Cruanyes acomiadaven el programa des del plató 1 de Televisió de Catalunya. Aquesta, però, és provisional, ja que s’incrementarà amb les donacions que es rebin fins al tancament definitiu de l’edició, el 31 de març del 2016. 



LES DADES
Data d'emissió: 12 de desembre del 2015
Durada: 15,25 hores
Presentadors: Anna Boades i Toni Cruanyes
Línies telefòniques: 1.000


Fons recaptats: 7.015.367 € €






PLAYBACK 2015

Hola amics,

Tot seguit us expliquem el que ha fet i el que ha previst la nostra Associació. Aquest any hem tingut el canvi de Junta Directiva . El dia 23 de juny del 2015 es va constituir. Les persones que la formen són:
Presidenta:         Yolanda Martínez Tejedor
Vicepresidenta:   Maria Coll Adroher
Caixera:              Elvira Gispert Noguera
Secretari:            Josep Oliveras Tubert
Vocal 1:              Josep Planas Quer
Vocal 2:              Joan Planas Badruna
Vocal 3:              Jaume Bofill Badruna
Vocal 4:              M. del Carmen Rodríguez Rodríguez
Vocal 5:              M. Belén Baeza Juan

Aquest any, un cop més, estem al peu del canó actuant desinteressadament per aconseguir la màxima recaptació. Un nou repte, amb l’objectiu d’impulsar la 24a edició de La Marató de TV3 que es dedicarà a la diabetis i l'obesitat, les malalties metabòliques més freqüents a Catalunya, segons ha decidit el Patronat de la Fundació a proposta de la Comissió Assessora Científica.

Segons els experts, la diabetis, una malaltia que provoca la presència de nivells elevats de sucre a la sang, afecta aproximadament el 14% de la població de Catalunya, la meitat de la qual ho desconeix.

L’obesitat és un problema cada vegada més freqüent en la població mundial, que no s’explica només pels canvis d’estil de vida associats als països desenvolupats. Moltes de les seves potencials causes biològiques, ambientals i condicionants genètics es desconeixen encara.

Us presentem a continuació el vídeo del Playback 2015 on veureu el magnífic treball realitzat per tota la gent que hi a col·laborat: artistes, tècnics, presentadora, voluntaris, etc., no voldria deixar-me a ningú. Gràcies a tots i  a totes per la vostra excel·lent feina i us diem; fins sempre!.

Agraïm a l’Ajuntament de l’Armentera la seva col·laboració per facilitar-nos la Sala Nova i tots els aparells de música i so per les funcions realitzades, i per les que queden per fer.

De tot cor, molt bones festes i un feliç 2016.

Visca el Playback !



LA JUNTA DE L’ASSOCIACIÓ AMICS DEL PLAYBACK DE L’ARMENTERA