FOTOS PLAYABACK 2025
VÍDEO DE FOTOS JAVI SANESTEBAN
PLAYBACK 2024
ASSOCIACIÓ AMICS DEL PLAYBACK
La Marató per les malalties respiratòries
Un agraïment molt especial va dedicat als grans artistes que, amb passió i talent, han fet possible aquestes actuacions, així com als col·laboradors que han treballat desinteressadament perquè tot fos un èxit. També volem donar gràcies a l'Ajuntament de l’Armentera per la seva col·laboració i recolzament per fer realitat aquest esdeveniment.
I, per descomptat, moltíssimes gràcies al públic que ha assistit i contribuït a aquesta causa tan important. Entre tots hem demostrat que, com a comunitat, podem marcar la diferència.
Amb tot l'afecte, us desitgem unes molt bones festes plenes de salut, alegria i esperança. Ens retrobem el proper any amb més energia i nous projectes solidaris!
Com cada any podreu veure una bonica recopilació de fotografies del nostre espectacle, cedides pels dos bons amics, fotògrafs en Javi Sanesteban i en Pere Vallés. Al tots dos moltíssimes gràcies, sous els millors! Esperem que us agradin.
Gràcies a tothom!
Josep Oliveras
PLAYBACK 2024
ASSOCIACIÓ AMICS DEL PLAYBACK
La Marató per les malalties respiratòries
La 33a edició de La Marató de 3Cat serà el diumenge 15 de desembre i es dedicarà a unes patologies que cada vegada tenen més afectació entre la població per factors ambientals, com la contaminació, i socials, com l'increment de l'esperança de vida.
El marcador de La Marató de 3Cat per les malalties respiratòries ja ha recollit 6.434.613 euros, que es destinaran a la recerca científica.
PLAYBACK 2024
ARTISTES – CANÇONS I VÍDEO
1ª PART
PRESENTADORA – ElVIRA FÀBREGA
2ª PART
PRESENTADORA – ElVIRA FÀBREGA
PLAYBACK 2023
ASSOCIACIÓ AMICS DEL PLAYBACK
La Marató per la salut sexual i reproductiva
Aquest any La Marató s’ha centrat per primera vegada en la salut sexual i reproductiva. Segons dades extretes de la web de la Marató, aquest conjunt de malalties afecta a 3 milions de persones a Catalunya amb més de 200.000 casos nous cada any. Desitgem que hagi estat un gran èxit amb una elevada recaptació de fons.
Els Amics del Playback, doncs, hem preparat el nostre habitual espectacle que es va realitzar els dies 16 i 17 de desembre a la Sala Nova de l’Armentera. Vàrem passar una estona divertida mentre recollíem fons per contribuir a la tasca de La Marató.
Amb les imatges volem aprofitar per donar un merescut homenatge a totes i tots els artistes per fer possible l’espectacle. Vull donar les gracies al nostre amic Javier Sanesteban, que es el marit de la nostre estimada artista Birgit Bauten, que ha sigut el responsable de fer i editar les fotografies del Playback d’enguany (2023), per tal de poder-les enviar ràpidament a la revista El Carbassó que ha sortit en aquestes Festes, de part de tots moltes gracies Javi!!! En nom de la junta també volem donar les gràcies a l’Ajuntament de l’Armentera per cedir la Sala Nova i tot el material necessari. Finalment, no ens volem oblidar del nostre fidel públic que, any rere any, ens ve a veure.
Els Amics del Playback de l’Armentera i jo personalment us desitgem que tingueu un molt bon any 2024!
Visca el nostre Playback!
Josep Oliveras